A-serie Apps

CLB gebruikt haar jarenlange ervaringen op het gebied van pagers en kritische communicatiesystemen als basis voor de ontwikkeling van de CLB Messenger apps. In veiligheidsvoorzieningen als een gecontroleerde aflevering van berichten, actieve bereiksignalering en configureerbare berichten escalatie zie je dit terug.

Update op afstand

Het installeren van nieuwe app versies wordt centraal per apparaat aangestuurd. Zowel de beschikbaarheid als de veiligheid wordt hierdoor optimaal gewaarborgd. Bovendien bespaart het onderhoudstijd en -kosten.

Gebruiksvriendelijk

De apps zijn intuïtief en eenvoudig te bedienen. Informatie is in één oogopslag af te lezen. Opties worden alleen getoond als deze beschikbaar zijn en zijn met één aanraking te bedienen.

Berichtverrijking

Berichten kunnen, indien beschikbaar, met media zoals video, spraak, locatiebepaling en sturingen verrijkt worden. Gebruikers kunnen hierdoor efficiënter en effectiever reageren.

Volledige controle

CLB-apps zijn ontwikkeld om in een gecontroleerde omgeving gebruikt te worden. Via een MDM (app van derden) heeft de organisatie volledige controle over het toestel en de daarop beschikbare applicaties.

CLB Messenger

CLB Messenger geeft de zorgverlener mobiliteit zonder het contact met de bewoners te verliezen waar zij verantwoordelijk voor zijn. Voor het afhandelen van meldingen zijn zij niet langer aan één vaste werkplek gebonden.

De Medical Messenger is de kern app waarin meldingen en alarmen getoond en geaccepteerd worden. De app is speciaal ingericht voor het tonen van Medische Alarmen afkomstige van medische hulpmiddelen* zoals een hartmonitor, beademingsapparaat of infuuspomp. De app voldoet aan de EN 60601-1-8 “Requirements for safety and essential performance for alarm systems in medical electrical equipment and systems”.

*Indien gebruikt als component van het CLB Unicare 2 systeem voor Medische Alarm Distributie. Uitsluitend verkrijgbaar in geselecteerde markten.

Uitbreiding met de Smart Messenger App biedt de mogelijkheid om spraak en video toe te voegen en de aan het systeem aangesloten appraten voor bijvoorbeeld Akoestische Bewaking of deurintercom te bedienen.

De Emergency Messenger geeft medewerkers de veilige en geruststellende mogelijkheid om een noodoproep of assistentieverzoek te maken. Collega’s hebben bij en dergelijke oproep de mogelijkheid de actuele locatie op een plattegrond te zien, zodat er zonder zoeken hulp kan worden geboden.

CLB Oproepdisplay

De oproepdisplay toont in één oogopslag alle openstaande oproepen van een locatie of afdeling. Behandelde oproepen worden automatisch verwijderd. Afdelingshoofden kunnen aan de hoeveelheid openstaande oproepen en verstreken tijd ook de werkdruk aflezen. De oproepdisplay wordt veelal op het zusterstation of centraal op de afdeling gepositioneerd.

Vraag een demo aan